נוסעים ביצעו כמעט לינץ' אמש בפקח במטרונית בקו חיפה- קריית ים, בגלל שדרש מהם לשלם

נוסעים הוציאו פקח מקו מטרונית חיפה- קריית ים והכו אותו. הסיבה: דרישה לתשלום ועטיית מסכות. איגוד ועדי התחבורה: "האלימות כלפי עובדי התחבורה הציבורית- פצצה מתקתקת. נחריף צעדים במקומות בהם לא ניתן מענה"

פקח בחברת סופרבוס הותקף אמש (14.3.22) בקו המטרונית מחיפה לקריית ים. הפקח הורה לשלושה צעירים ללא רב קו וללא מסכות לרדת מהאוטובוס. בתחנה הבאה ירד הפקח ועלה לביקורת בקו אחר. שלושת הצעירים, שהגיעו בקו נוסף, המתינו לנהג, משכו אותו מהאוטובוס והלמו בו באבנים ובטלפונים הניידים שלהם. הפקח נחבל בפנים וראייתו נפגעה. נהג האוטובוס שהתערב מנע פגיעה חמורה יותר.תלונה הוגשה במשטרת זבולון.
תם פרוימוביץ ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים*: אנו מתריעים זמן רב על כך שרצח נהג או פקח הוא שאלה של זמן. אתמול זה כמעט קרה. בזמן האחרון חלה עלייה במקרי התקיפה של נהגי מטרונית, והבהרנו לחברה שלא נעבור על כך בשתיקה. אנחנו בעיצומו של מאבק לשיפור תנאי ההעסקה של עובדי התחבורה הציבורית, אך בטחון העובדים נמצא במקום הראשון. לא נהסס להשבית את הקווים במטרונית בכדי להבטיח את בטחונם, כפי שעשינו במקומות אחרים.

צילום אילוסטרציה: מטרונית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות